کفش غنجی
کفش غنجی
خانه
تماس
حساب من

از کجا کفش عمده بخریم؟

صفر تا صد خرید عمده کفش به همراه نکات طلائی هنگام خرید و انتخاب بهترین فروشگاه آنلاین و حضوری، چرا کفش غنجی را انتخاب کنیم؟
عمده فروشان کفش در کجای تهران قرار دارند؟​

برای پاسخ به این سوال باید گفت عمده فروشی های کفش در بازار بزرگ تهران  واقع در منطقه 12 و در خیابان 15 خرداد قرار دارد. 

خیر، بازار در روز های جمعه و روز های تعطیل رسمی، بسته است. ساعت کاری بازار بزرگ تهران روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 صبح تا 17 و روز های پنجشنبه تا 14 است.

با استفاده از مترو(ایستکاه 15 خرداد)، بی آرتی (ایستگاه منیریه یا امام خمینی) یا تاکسی از آزادی یا صادقیه میتوانید به بازار بزرگ تهران برسید.

برای انتخاب بهترین فروشگاه آنلاین حتما از حقیقی بود آن فروشگاه اطمینان حاصل کنید، و حتما داشتن نماد اعتماد الکترونیک را در آن وب سایت چک کنید.

کفش غنجی با بیش از 30 سال سابقه در حوضه تولید کفش و عمده فروش عمده آن این بستر را فراهم کرده که شما بتوانید هم به صورت حضوری و هم تحت وب خرید خود را انجام دهید و بتوانید از تجربه های مثبت خرید آنلاین بهره مند شوید. 

بازار بزرگ تهران کجاست

بازار بزرگ تهران، یکی از بزرگترین بازارهای ایران، در پایتخت کشور در شهر تهران منطقه 12 واقع شده است. وسعت این بازار به بیش از یک کیلومتر مربع میرسد. شمال و جنوب بازار به خیابان پانزده خرداد و خیابان مولوی محدود میشود و شرق و غرب آن را خیابان مصطفوی خمینی و خیابان خیام احاطه کرده است.

در تقاطع این خیابان ها، چهارراه مولوی، میدان محمدیه و چهارراه سیروس قرار گرفته است.

آدرس بازار کفاشان روی نقشه

ساعات کاری بازار

بازار در روز های جمعه و روز های تعطیل رسمی، بسته است. ساعت کاری بازار بزرگ تهران روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 صبح تا 17 و روز های پنجشنبه تا 14 است. البته این ساعات شناور هستند و ممکن است با یک ساعت تاخیر برخی بنکدارن مغازه های خود را باز کنند

دسترسی به بازار بزرگ تهران با مترو

متروی خط 1 را سوار شوید و یا از طریق دیگر ایستگاه های مترو با تعویض خط خود را به خط 1 برسانید. در ایستگاه 15 خرداد پیاده شوید و با کمی پیاده روی، به بازار بزرگ تهران میرسید.

نقشه مترو تهران

دسترسی به بازار بزرگ تهران با بی آر تی

در صورتی که استفاده از بی آر تی برای شما راحت تر است میتوانید با استفاده از خط تجریش – راه آهن، به بازار بزرگ تهران برسید. شما باید در ایستگاه منیریه پیاده شوید و با کمی پیاده روی یا با استفاده از تاکسی و اتوبوس، به خیابان 15 خرداد برسید.

نقشه بی ار تی

چگونه خرید آنلاین داشته باشیم؟

برای خرید آنلاین کفش بهتر است این چند نکته را در نظر بگیرید.

  1. داشتن نماد اعتماد الکترونیک در انتهای سایت
  2. اطمینان از حقیقی بودن فروشگاه
  3. خرید با مبلغ کم جهت تست خدمات آن فروشگاه

چرا کفش غنجی را انتخاب کنیم؟

  • ما با بیش از30 سال تجربه در حوضه تولید کفش بچگانه و فروش آن، میتوانیم بهترین محصولات را به شما عرضه کنیم و برای خرید به شما مشاوره دهیم تا بهترین را برای با توجه به نیاز هایتان انتخاب کنید. 
  • همچنین ما با فراهم کردن بستر خرید آنلاین از طریق وب سایتمان فرآیند پیچیده  انتخاب محصول را برای شما ساده سازی کرده ایم، اما این به این معنا نیست که ما فروش حضوری نداری! 
 
  • شما میتوانید با مراجعه به بازار 15 خرداد، کوچه سید ولی، سرای اعظم، دالون 5، پلاک 65 خرید خود را به صورت حضوری از کفش غنجی انجام دهید.
 

ماهمواره میکوشیم تا بهترین هارا برای شما به ارمغان بیاوریم.

برای خرید عمده کفش و  اطلاع از قیمت آن اینجا کلیک کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *